Op den hurken

Afgelopen zondag zagen we gevieren de wedstrijd Celta de Vigo – Real Madrid, terwijl onze auto een heel eind verderop ergens op een bruggetje op ons wachtte. Het uitspelende Madrid won tot ons genoegen de wedstrijd met 1-2 en wij liepen vervolgens het hele eind weer terug naar de auto.
Vóórdat we de terugreis aanvaardden echter, zou er nog even geplast worden. De mannen zochten een boom op en omdat die terugreis toch zo´n anderhalf uur zou gaan duren, keek ook ik rond voor een plekje. Zo vóór die boom en náast die ene auto zou wel kunnen oordeelde ik; het was immers donker en de plassende mannen zouden me vast uit het zicht houden van een per ongeluk toch langs rijdende auto.
Zo gezegd, zo gedaan – wat een opluchting – ik hees de boel weer omhoog, liep door naar onze auto en draaide me om om iets tegen manlief en de kids te zeggen.

Om vervolgens te constateren dat zich in de auto waarlangs man en kinderen liepen – de auto waarnaast ik zojuist op de hurken was gegaan – achter het stuur een man bevond.

Hij was aan´t bellen, deze man. Drie maal raden waar dat over ging.

10 thoughts on “Op den hurken

  1. OMG! Hebben jullie toevallig een rode auto? Die past dan mooi bij de kleur van je hoofd 😉
    En ik maar denken dat ik erg ben wat betreft het uitzoeken van plasplekken. Ik heb wel genoten van je verhaal. Liefs Kakel

  2. Hi, hi, ik zie het voor me. Ik moet ook altijd en overal plassen en erger nog, soms ook dringend poepen. Soms moet je wat en tja dan gaat er een enkele keer wel eens iets mis.

Geef een reactie

