ZOZ Música

Al 19 weken lang zwijmelt Marja op zaterdag een heel eindje weg en nog een aantal bloggers mét haar.
Nou ben ik zelf niet zo erg van de zwijmel-an-sich, maar er zijn wél een hoop nummers die ik écht de moeite waard vind, en waarvan ik steeds weer denk als ik ze hoor ´díe moet ik toch eens noteren´.

Ik grijp het Zwijmelen op Zaterdag dan ook aan om m´n lijst favo´s te gaan samenstellen en begin met

Moby – Dream about me

Er is ook een, zo mogelijk nóg mooiere, live-versie.
(Hm, ik geloof tóch dat ik wel van zwijmelen houd :-))

Nog meer liefhebbers hier van Moby, of juist nog nooit van gehoord?

7 thoughts on “ZOZ Música

  1. Hallo Sannah
    Wat leuk dat je bij mij was en een reactie achterliet. Nog leuker vind ik het dat je met Marja’s uitdaging mee gaat doen. (had je vergeten je linkje bij Marja achter te laten, ik zie ‘m daar namelijk niet staan?)

    En om op je vraag terug te komen, ik ken Moby niet… hoor het hier voor ’t eerst. Nooit te oud om te leren 😉 Is een leuk nummer!

    Fijne zondag!

  2. Hallo Sannah,
    Melody stuurde me net een mailtje met de link naar jouw blog. Wat leuk dat je bent geïnspireerd door ons gezwijmel op zaterdag. Wil je graag meedoen en zal ik je linkje plaatsen bij ZOZ of heb je dat liever niet?
    Ik wacht jouw reactie even af en doe voordien nog even niets. Oké?
    Fijne zondag.
    Groet uit ijzig Vlaanderen.

  3. Ja, ik ben groot fan van het nummer: “Why does my heart feel so bad.” Wel beetje een tranentrekker, maar dat kan ook komen, omdat ik ’t voor het eerst hoorde in een rouwdienst in een kerk.

Geef een reactie

