ZOZ (20) – Música 2

Billy Idol, wat ´n stoere kerel vond ik dat vroeger. Eigenlijk nog best ´n broekie, bedenk ik nu ik zoveel jaar later (oud wief) de beelden terug zie.
Nu hoor ik ook hoe – toch – de tonen thuishoorden in die tijd toen ik de middelbare school bezocht.

Mooi blijf ik het wel vinden: White Wedding:

14 gedachten over “ZOZ (20) – Música 2

  1. Tja, over oud wief gesproken ;-), dit is niet helemaal mijn cup of tea. Ik kan me weer wel vinden in je opmerking wat een broeikie hij was hahah, want dat vind ik van mijn eigen idols achteraf ook, maar ja we waren toen zelf ook nog kinderen en voelden ons heel wat.

  2. Haha inderdaad…..een broekie…… als je dan op latere leeflijd terugkijkt zie je iedereen als broekie 😉 Niet mijn stijl muziek maar jouw herinnering herken ik dan weer wel.

    Fijne paasdagen!

  3. Jaaa!!!! Dat ik die zelf nog niet geplaatst heb! Hoe cool vond ik die! En dat opgetrokken lipje vond ik juist wel wat, in tegenstelling tot Mammalien hierboven. Mijn man heeft een gruwelijke hekel aan Billy Idol. Altijd strijd als hij uit de speakers knalt!

  4. Niet echt mijn muziek, had ook wel idolen waarvan mijn kids zeggen, Maaaaaaaaaaa wat erg!!!! hahahaha
    Klinkt op zich niet gek.
    Groetjes
    Wil

  5. Ik zag Musica e, staan en moest meteen aan die Italiaan denken. Hoe heet-ie ook alweer? Denk…denk…Eros Ramazottie! Dus ik moest ff omschakelen naar het liedje 😉 Ik geef toch de voorkeur aan Eros…

Plaats een reactie