Ahah, nog maar eventjes …

Eigenlijk zijn er best een hoop dingen die ik in een logje zou willen plaatsen,

  • over hoe Oudste momenteel diverse communie-feestje heeft en hoe het er daar dan aan toe gaat,
  • dat ik maar liefst twee afscheids-feestjes aangeboden kreeg,
  • dat ik druk ben met kleine cadeautjes voor het afscheid van de kids as vrijdag op school,
  • dat Oudste en Jongste alvast in een kleine ceremonie hun nieuwe karateband uitgereikt kregen, omdat ze er met het examen niet zijn,
  • over de vorderingen in het huis,
  • over het geslaagde sportweekend op school,
  • hoe aparte vier laatste weken dit zijn, zo zonder man, en zo in het kader van afscheid,

etc. etc.

Maar dat lukt allemaal niet, want ik moet poetsen, en ruimen, en uitzoeken en pakken.
Ik begin inmiddels toch enige stress te ervaren, nog maar ´n paar daagjes en dan stap ik in de auto om naar onze nieuwe stek te rijden.

Nah vooruit, de vooruitgang in huis in beeld dan even snel:

 

20130508_185523

20130516_101833

20130522_173601

 

10 thoughts on “Ahah, nog maar eventjes …

  1. Poeh zeg, dit is dus een tijd van afscheid nemen, terugblikken en ondertussen nieuwe plannen maken, inpakken en je blik al op Duitsland hebben staan. Veel tegelijk in ieder geval..
    Succes met alles en een goede reis gewenst naar jullie nieuwe Thuis!

  2. Spannend! Mijn zus woonde 10 jaar in de Harz. Mooie plek, maar wel heel anders dan waar je nu aan gewend bent natuurlijk. Succes met alles.

  3. Jullie hebben al behoorlijk wat werk verricht. Vind je ’t gek dat je dan geen tijd meer hebt om te bloggen? Zeker niet als je ook nog met cadeautjes in de weer bent. Hou nog even vol en sterkte met de verhuizing!

Geef een reactie

