Ik denk, dat ik het inmiddels niet meer alleen onder ogen moet zien, maar ook maar eens ´hardop´ moet schrijven;
het zit er niet meer in, een blog bij te houden.
Lang heb ik gedacht dat het wel weer zou komen, lang heb ik ook gewacht tot er weer iets kwam, maar komen doet het blijkbaar toch niet meer.
Alsof het niet meer bij m´n leven van nu past, niet meer bij dit moment. Of m´n leven in Spanje er een was om in een blog bij te houden, en dat in Duitsland een waar het niet bij past.

Toch raar, dat het dan blijkbaar moeite kost om zoiets ook hardop te schrijven.

Maar hier issie dan.

En echt afsluiten doe ik het niet, want eerlijk gezegd kan ik niet anders dan me voorstellen dat het ´straks´ weer wel zal passen. Maar toch, zeggen dat er nú niets meer gaat komen, moest dan toch maar eens gebeuren.

En wat is dan een mooier moment dan op de valreep naar een nieuw jaar:

Ik wens jullie een fijn 2014.
Gezondheid, geluk en vriendschap. Plezier, liefde en alle goeds.
Mooie wensen, waarvan je weet dat er in proporties wat van zal komen, zoals er ook minder mooie zaken op een ieders pad zullen komen.
De kracht dan, om om te gaan met dat wát er op je pad komt.

En ´n virtuele abrazo. Die geef ik jullie.

Sannah

9 gedachten over “

  1. Sannah,

    ik heb ook al maanden geen blog meer geschreven. Er komen momenten genoeg voorbij die ‘blogfahig’ (is dat een duist woord?) zijn, maar om ze ook daadwerkelijk neer te schrijven, iets in mij of in mijn leven maakt dat het niet gebeurt.

    Toch den ik dat het wel komt, dat het leven mij ervaringen bezorgt die zo heftig zijn dat ze er uit willen springen. Maar het zit niet in de dingen zelf, ze moeten zich verbinden met mijn leven in twee richtingen.

    Leef door en wees welkom terug als het zover is.

  2. Ik snap er niets van, ook jouw blog “volgde” ik via bloglovin, maar kreeg nooit updates. Nu kom ik hier min of meer per ongeluk en zie dat ik net je afscheidsblog gemist heb? Jammer!
    In ieder geval de beste wensen voor het komende jaar voor jou en je liefjes.

  3. Je mailde me al dat dit er aan zat te komen, dus ik ben niet verrast.

    Jammer, maar helaas. Zo gaan dingen soms (ik weet er alles van ;))

    Voor jou, je man en zoontjes alle goeds voor 2014.

    En we houden contact, via de andere kanalen!

  4. Ik heb precies hetzelfde als Mammalien: ondanks Bloglovin kreeg ik nooit een update en per toeval (blog van Ellen) zag ik dit redelijk recente bericht. En nu stop je ermee …. 😦 Jammer maar wie weet tot ziens ergens in blogland? En in ieder geval tot WF’s. Viele Grüsse aus NRW. 🙂

  5. Oh…. ik ga je missen! Echt… 😦
    Maak er een mooi jaar van, en… mocht je weer gaan bloggen, dan hoor ik het graag!! 🙂
    Xx

Plaats een reactie