Zou het er ooit ..

.. nog van komen.

Raar is dat, ik heb hier nu zo´n ander leven, dat het er helemaal niet meer van komt te bloggen. Her en der lees ik af en toe snel nog wel eens even wat, maar lang niet alles meer, en van zelf blogjes plaatsen komt het momenteel al helemaal niet meer.

Ik weet, het is mijn blog, het komt wel of het komt niet, doe wat je wilt, etc. etc. maar het gaat me nu vooral even over m´n eigen verbazing eigenlijk. Iets waar je toch zoveel plezier aan beleefde, dat dat dan zomaar niet meer inpast in je leven.
Aparte constatering.

En daar laat ik het dan maar weer even bij … 🙂

6 thoughts on “Zou het er ooit ..

  1. Ik heb er ook last van zoals je weet… Geen idee of het gevoel terugkomt. Voor nu mis ik het voor de meter niet. Idd raar want het heeft 5 jaar lang bij mijn dagelijks leven gehoord. Maarre: gelukkig hebben we FB nog 😉

  2. Helemaal goed hoor Sannah. Mijn tante quiltte altijd dat het een lieve lust was…in N. Na haar verhuizing naar H. heeft ze nooit meer gequilt. Even een voorbeeld, En ik snap het zelf natuurlijk ook heel goed getuige mijn blogpauze ! Ik vind dat je goed schrijft. En dat schrijven vindt zijn weg wel weer, hetzij in blog, hetzij in boek, hetzij in….Veel plezier in Duitsland !

  3. Heb ik ook hoor. Het is een soort golfbeweging merk ik. De hoge golf van ‘elke dag’ is toch wel definitief voorbij, geloof ik. Maar er zit gelukkig geen narigheid bij. Ik vind het – áls ik het doe – nog steeds leuk. Zelfs met 10 lezers. haha…

  4. Je hebt nu ook genoeg andere dingen aan het hoofd lijkt me. Je nieuwe leven in een ander land.
    Gelukkig is er FB, net wat Kliefje zegt. Ik zal je eens proberen op te zoeken. XX

Geef een reactie

